UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

POLITYKA COOKIES

1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.

2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest CLUB0 (www.club0.pl)

4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
a) dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
b) tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
c) utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;

5. W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.

6. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
a) „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;b) pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
c) „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
d)„funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;

7. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu
końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym strony internetowej czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).

8. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.

9. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywanemogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.

10. Więcej informacji na temat plików cookies dostępnych jest pod w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.

Budowa Pt47-20 i Ty51-183 (9)

.

Odsłony: 389
Czytaj więcej...

Koła do obu lokomotyw gotowe, przekładnia zmontowana, korbowody też, teraz tylko czekam na ramy i zaczynam montaż.

Budowa Pt47-20 i Ty51-183 (8)

.

Odsłony: 694
Czytaj więcej...

Rozpocząłem montaż kółek do Pt47,technologia taka sama jak w Ty51 tyle że większe. Będą duże kola, jak przystało dla parowozu osobowego

Budowa Pt47-20 i Ty51-183 (7)

.

Odsłony: 761
Czytaj więcej...

Pięć dni wolnego, no to się trochę zrobiło, koła do Ty51 gotowe, każde kółko to 10 warstw, potem żmudne szlifowanie frezami diamentowymi...

Model kartonowy Oi2 PKP (ex.BR24)

.

Odsłony: 828
Czytaj więcej...

Jak dla mnie jeden z bardziej urokliwych polskich parowozów o niemieckim rodowodzie Oi2. Model wydany przez ADW MODEL. Dołożone...

Budowa parowozu Pt47-13 (2)

.

Odsłony: 696
Czytaj więcej...

Tylni wózek prawie gotowy. Tym razem mniej szczegółów, np. nie robiłem pokryw maźnic z tymi prowadnikami. I tak nie było by ich widać.

Budowa parowozu Pt47-13 (1)

.

Odsłony: 961
Czytaj więcej...

Po skończeniu "Rocket" Stephensona miał być "Adler" też w skali 1:22,5 jednak Pt47 nie dawała mi spokoju, dlatego też "Adler" będzie...

Budowa Pt47-20 i Ty51-183 (4)

.

Odsłony: 778
Czytaj więcej...

Tym razem w noworoczną noc, zmontowałem osprzęt hamulcowy na ramie tendra. Tender już ma swój zarys i krok po kroku coraz więcej...

Budowa Pt47-20 i Ty51-183 (2)

.

Odsłony: 850
Czytaj więcej...

Wesołych Świąt ! Święta się jeszcze nie zaczęły, kobieta przy garach, a ja rozpocząłem montaż wózków:)

Gotowy model BR39 na Pt1 PKP (1)

.

Odsłony: 1156
Czytaj więcej...

Kolejna ciekawa informacja kolekcjonerska. Firma Dingler w roku 1996 wypuściła krótką serię parowozów BR39. Jest niezmiernie trudno...

Gotowy model T4 KPEV na OKc1 PKP (1)

.

Odsłony: 889
Czytaj więcej...

Niemiecki budowniczy lokomotyw, blach trawionych i podzespołów napędowych Uhde, wykonał kiedy serię pruskich parowozów T4.

Budowa parowozu Pt47-13 (4)

.

Odsłony: 450
Czytaj więcej...

Wózki tendra już na torach, wstępnie zmontowane (przed malowaniem będzie jeszcze trzeba trochę nad nimi popracować).

Budowa parowozu Pt47-13 (3)

.

Odsłony: 513
Czytaj więcej...

Niewiele, ale i u mnie trochę poszło do przodu, wózki tendra gotowe. Teraz czas na resztę. Wózek w stanie surowym.

Budowa Pt47-20 i Ty51-183 (6)

.

Odsłony: 840
Czytaj więcej...

Dotarły rury na kotły do Pt i Ty,to można zaczynać produkcje osprzętu kotła ,na początek kominy ,piasecznice ,zawory

Budowa Pt47-20 i Ty51-183 (5)

.

Odsłony: 635
Czytaj więcej...

Tender do parowozu Pt47 o oznaczeniu 32D47 gotowy, pozostało tylko dodać fartuch, ale to już jak będzie gotowy parowóz.

Gotowy model BR38 Lenz'a (1)

.

Odsłony: 697
Czytaj więcej...

W sumie o tym parowozie była już informacja w sąsiednim wątku, ale warto zwrócić uwagę na ostatnią aktualizację na stronie Lenz'a...

Budowa Pt47-20 i Ty51-183 (5)

.

Odsłony: 636
Czytaj więcej...

Układ hamulcowy na wózkach tendrów zmontowany. Wózki powstaną jako pierwsze w oczekiwaniu na podzepoły do lokomotyw.

Budowa Pt47-20 i Ty51-183 (3)

.

Odsłony: 847
Czytaj więcej...

Powoli ale skutecznie prace idą do przodu. Blachy wózków zmontowane, pozostało zamontować układ hamulcowy,...

Gotowy model BR89 firmy Lenz na TKh1 (2)

.

Odsłony: 868
Czytaj więcej...

Lenz pokazał na targach gotowy do produkcji model próbny parowozu BR89, który po oznakowaniu jako TKh1-3 może jeździć w barwach

Budowa Pt47-20 i Ty51-183 (1)

.

Odsłony: 967
Czytaj więcej...

Postanowiłem zbudować od podstaw dwa największe polskie parowozy : Pt47 i Ty51.Zestawy kołowe będą od Slaters-a jeśli będą odpowiednie.

BR52 Kondenstender firmy Dingler

.

Odsłony: 843
Czytaj więcej...

Jak się okazało na ebay.de firma Dingler wyprodukowała BR52 w wersji z tendrem kondensacyjnym. To drugie takie odkrycie po...