UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

POLITYKA COOKIES

1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.

2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest CLUB0 (www.club0.pl)

4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
a) dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
b) tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
c) utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;

5. W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.

6. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
a) „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;b) pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
c) „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
d)„funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;

7. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu
końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym strony internetowej czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).

8. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.

9. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywanemogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.

10. Więcej informacji na temat plików cookies dostępnych jest pod w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.

Budowa Pt47-20 i Ty51-183 (3)

.

Odsłony: 847
Czytaj więcej...

Powoli ale skutecznie prace idą do przodu. Blachy wózków zmontowane, pozostało zamontować układ hamulcowy,...

Budowa trasformatora energetycznego (3)

.

Odsłony: 690
Czytaj więcej...

Obiecane zdjęcia. Teraz tylko pozostało mi do wykonania naniesienie oznaczeń. Długość całego zestawu wynosi 1188mm.

Budowa ST-43 Rumun i ST-44 Gagarin (10)

.

Odsłony: 944
Czytaj więcej...

Rozpoczął się montaż wózków do "Rumuna", trochę jeszcze zostało, hamulce, zgarniacze, piasecznice, ale najważniejsze już zespolone...

E91 DRG Hübner'a - digitalizacja (1)

.

Odsłony: 805
Czytaj więcej...

Mam jeden elektrowóz z czasów DRG (II epoka), który postanowiłem zostawić w swojej kolekcji i poddać ucyfrowieniu, aby mógł pojeździć...

Gotowy model BR89 firmy Lenz na TKh1 (2)

.

Odsłony: 868
Czytaj więcej...

Lenz pokazał na targach gotowy do produkcji model próbny parowozu BR89, który po oznakowaniu jako TKh1-3 może jeździć w barwach

Gotowy model BR39 na Pt1 PKP (1)

.

Odsłony: 1156
Czytaj więcej...

Kolejna ciekawa informacja kolekcjonerska. Firma Dingler w roku 1996 wypuściła krótką serię parowozów BR39. Jest niezmiernie trudno...

Budowa Pt47-20 i Ty51-183 (1)

.

Odsłony: 967
Czytaj więcej...

Postanowiłem zbudować od podstaw dwa największe polskie parowozy : Pt47 i Ty51.Zestawy kołowe będą od Slaters-a jeśli będą odpowiednie.

Wagon do przewozu gazu świetlnego (1)

.

Odsłony: 1149
Czytaj więcej...

Nabyłem na ebay.de ciekawy wagony do przewozu gazu świetlnego, który jeździł w barwach PKP w III epoce, często w składach osobowych...

Gotowy model Köf II firmy Lenz (1)

.

Odsłony: 787
Czytaj więcej...

Bardzo pięknie wykonana waloryzacja Köf'a II firmy Lenz. Malowanie w barwach prywatnych z dużą ilością dołożonego detalu narzędzi...

Budowa ST43 Rumun i ST-44 Gagarin (7)

.

Odsłony: 1073
Czytaj więcej...

Na Trybunałach Piotrkowskich 2016 była prezentacja Adama z próby jazdy podwozia Gagarina. Napęd jeździ praktycznie bezszelestnie.

Budowa Pt47-20 i Ty51-183 (2)

.

Odsłony: 850
Czytaj więcej...

Wesołych Świąt ! Święta się jeszcze nie zaczęły, kobieta przy garach, a ja rozpocząłem montaż wózków:)

E91 Hübner'a - digitalizacja (2)

.

Odsłony: 715
Czytaj więcej...

Ciąg dalszy prac nad ucyfrowieniem tego pięknego modelu elektrowozu E91 DRG, który do 1944 roku jeździł na trasie Wrocław-Jelenia Góra.

Budowa trasformatora energetycznego (2)

.

Odsłony: 580
Czytaj więcej...

Dołożona została barierka i haki, wykonałem malowanie, zamontowałem sprzęgi i oto efekty tej pracy.

Budowa ST-43 Rumun i ST-44 Gagarin (9)

.

Odsłony: 1027
Czytaj więcej...

Przyszedł czas na montaż charakterystycznych przednich okien w ST43, jest dobrze, można montować. Coraz bardziej...

Gotowy model MCi-43 Lenz'a na Bti (3)

.

Odsłony: 653
Czytaj więcej...

Na rynek trafił już wagon MCi-43 Lenza, który po przemalowaniu i przeznakowaniu na Bti może jeździć w składach PKP. Cena wagonu...

Budowa Wagon Gags (7)

.

Odsłony: 1037
Czytaj więcej...

Budowa wagonu dochodzi już do końca. Jeszcze układ hamulcowy, który się trawi i kalki, które się drukują i będzie wianek.

Gotowy model T4 KPEV na OKc1 PKP (1)

.

Odsłony: 889
Czytaj więcej...

Niemiecki budowniczy lokomotyw, blach trawionych i podzespołów napędowych Uhde, wykonał kiedy serię pruskich parowozów T4.

Budowa ST-43 Rumun i ST-44 Gagarin (8)

.

Odsłony: 833
Czytaj więcej...

Pierwszy montaż i przymiarka do boku i czołownicy, po małych korektach będzie dobrze. Rumun nabiera powoli swoich charakterystycznych kształtów.

Budowa Wagon Gags (6)

.

Odsłony: 973
Czytaj więcej...

Powoli popycham gagsa w ulepszonej wersji. Drzwi chodzą o niebo lepiej niż w poprzednim. Ślizgacz drzwi dostał okapnik. Rama podwozia...

Platforma do przewozu szyn SS65 Köln

.

Odsłony: 893
Czytaj więcej...

Firma Schnallenkamp oferuje od sierpnia 2016 roku platformę do przewozu szyn SS65 typu Köln. Wagon będzie występował w 18 wersjach...