UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

POLITYKA COOKIES

1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.

2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest CLUB0 (www.club0.pl)

4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
a) dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
b) tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
c) utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;

5. W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.

6. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
a) „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;b) pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
c) „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
d)„funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;

7. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu
końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym strony internetowej czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).

8. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.

9. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywanemogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.

10. Więcej informacji na temat plików cookies dostępnych jest pod w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.

Budowa Ls60 (1)

.

Odsłony: 917
Czytaj więcej...

Powstaje powoli projekt Ls60. Jest szansa, że będzie wyposażona w dynamiczny generator dymu ESU, kondensator UPS i głośnik...

Budowa Ls40 (5)

.

Odsłony: 834
Czytaj więcej...

Skonstruowałem jednak lepszy napęd do Ls40 i w dalszej kolejności do Ls60. Obie lokomotywy jeżdżą przecież z prędkością 11 km/h.

Budowa Ls40 (4)

.

Odsłony: 770
Czytaj więcej...

Powstała też koncepcja napędu Ls40. Silnik Bühlera 24V przy 16V DCC rozkręci się do 4500 rpm. Po przełożeniu 1:4 przez tryby...

Budowa Ls40 (2)

.

Odsłony: 784
Czytaj więcej...

Jednocześnie z Gagsem powstaje LS40. Blaszki są już u mnie w domu, więc w ciągu kilku najbliższych dni zaprezentuje gotowy model.

Budowa SM30 i SM41 (1)

.

Odsłony: 865
Czytaj więcej...

Rozpoczynamy z Adamem budowę SM30 i SM41. SM30 będzie napędzana 4-ma przekładniami ślimakowymi firmy Slaters (1:2,9), SM41 z...

Budowa LS40 (1)

.

Odsłony: 699
Czytaj więcej...

Projekt blach spalinówki LS40. Na razie ędzie jeden prototyp. Pierwsza sztuka poleciała do trawienia blach.

Konwersja BR38 Gebauer'a na Ok1 PKP (1)

.

Odsłony: 956
Czytaj więcej...

Rozpocząłem prace nad przeróbką BR38 na Ok1-359, na początek usuniecie elementów które są zbędne. W dalszej kolejności armatura...

Konwersja węglarka Es PKP typu 9W (2)

.

Odsłony: 859
Czytaj więcej...

Po kilku miesiącach w końcu wróciłem do przerwanych prac przy tym projekcie. Ostatecznie zlikwidowałem umieszczoną w nieodpowiednim...

Budowa parowozu Ok22-31 (2)

.

Odsłony: 831
Czytaj więcej...

No i kolejna odsłona z postępu prac, model parowozu doczekał się zakończenia stanu surowego. Jeszcze kilka drobiazgów i będę piskował...

KM1 - genarator dynamiczny dymu (2)

.

Odsłony: 279

Moim zdaniem to najlepszy generator dynamiczny dymu dla parowozów. Ma duży wydmuch i dużą moc grzałki, a na postoju podaje ciągły dym z paleniska.

ESU dekoder 54499 MTC 21-pin (1)

.

Odsłony: 1056
Czytaj więcej...

ESU produkuje obecnie najbardziej uniwersalny dekoder dźwiękowy w wykonaniu złącza MTC 21-pin, który umożliwia podłączenie czujnika...

Budowa wagonu Gags (5)

.

Odsłony: 821
Czytaj więcej...

Pierwsze drzwi do poprawionej wersji gagsa. Są grubsze od poprzednich. Rama ma 0,6mm zamiast 0,3mm.

Budowa Ls40 (3)

.

Odsłony: 824
Czytaj więcej...

Ls40 powoli się składa. Czekam na śrubki. Są i stopnie, ale najpierw muszę wymyślić napęd i rozkład elementow w środku.

Warszawa na torach (1)

.

Odsłony: 1044
Czytaj więcej...

Dzięki ofercie "sb Modellbau" Warszawę PKP można uzbroić w napęd, a wtedy poczciwa Garbuska czy jej następczyni ruszy po torach 0-ówki.

BR52 Kondenstender firmy Dingler

.

Odsłony: 843
Czytaj więcej...

Jak się okazało na ebay.de firma Dingler wyprodukowała BR52 w wersji z tendrem kondensacyjnym. To drugie takie odkrycie po...

Budowa ST-43 Rumun i ST-44 Gagarin (6)

.

Odsłony: 792
Czytaj więcej...

Rozpocząłem prace nad żaluzjami do ST43, do zlutowania 22 elementy x 8 to 176 szt. Żaluzje lutowane są ręcznie.

Konwersja BR24 Dingler'a na PKP Oi2 (1)

.

Odsłony: 942
Czytaj więcej...

Ostania z przeróbek : BR24 na Oi2 i trzy kolejne parowozy przygotowane do piaskowania i malowania. Wyposażona będzie w...

ESU - nowe stanowisko testowe

.

Odsłony: 698
Czytaj więcej...

Firma ESU w 3 kwartale 2016 rozpocznie sprzedaż nowych stanowisk testowych do dekoderów ESU. Dobrze przemyślany przez ESU produkt...

Konwersja BR64 na OKl2-6 (3)

.

Odsłony: 918
Czytaj więcej...

Nasz kolega klubowy mateusz dokonał pierwszej w Polsce konwersji BR64 Lenz'a na OKl2-6 PKP. Pozostał jeszcze daszek maszynisty...

Budowa wagonu Gags (4)

.

Odsłony: 822
Czytaj więcej...

Przechodzę do fazy produkcyjnej. Oto prototyp, zaraz po nim zlecam trawienie wagonu z poprawkami. Wagon będzie wypełniony deseczkami...