UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

POLITYKA COOKIES

1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.

2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest CLUB0 (www.club0.pl)

4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
a) dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
b) tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
c) utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;

5. W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.

6. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
a) „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;b) pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
c) „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
d)„funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;

7. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu
końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym strony internetowej czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).

8. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.

9. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywanemogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.

10. Więcej informacji na temat plików cookies dostępnych jest pod w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.

Budowa Ls40 (4)

.

Odsłony: 776
Czytaj więcej...

Powstała też koncepcja napędu Ls40. Silnik Bühlera 24V przy 16V DCC rozkręci się do 4500 rpm. Po przełożeniu 1:4 przez tryby...

Budowa Ls40 (2)

.

Odsłony: 792
Czytaj więcej...

Jednocześnie z Gagsem powstaje LS40. Blaszki są już u mnie w domu, więc w ciągu kilku najbliższych dni zaprezentuje gotowy model.

Budowa SM30 i SM41 (1)

.

Odsłony: 872
Czytaj więcej...

Rozpoczynamy z Adamem budowę SM30 i SM41. SM30 będzie napędzana 4-ma przekładniami ślimakowymi firmy Slaters (1:2,9), SM41 z...

BR52 Kondenstender firmy Dingler

.

Odsłony: 849
Czytaj więcej...

Jak się okazało na ebay.de firma Dingler wyprodukowała BR52 w wersji z tendrem kondensacyjnym. To drugie takie odkrycie po...

Budowa ST-43 Rumun i ST-44 Gagarin (6)

.

Odsłony: 799
Czytaj więcej...

Rozpocząłem prace nad żaluzjami do ST43, do zlutowania 22 elementy x 8 to 176 szt. Żaluzje lutowane są ręcznie.

Konwersja BR24 Dingler'a na PKP Oi2 (1)

.

Odsłony: 949
Czytaj więcej...

Ostania z przeróbek : BR24 na Oi2 i trzy kolejne parowozy przygotowane do piaskowania i malowania. Wyposażona będzie w...

Zbiorniki na ropę (1)

.

Odsłony: 957
Czytaj więcej...

Oczekiwanie na blachy się przeciąga, więc w miedzy czasie powstał produkt odpadowy. Odpadowy gdyż 70% części powstało z odpadów...

Budynki gospodarcze (3)

.

Odsłony: 906
Czytaj więcej...

Tomek Stangel oferuje budynek gospodarczy kryty strzechą w klimacie architektury pruskiej. Idealnie nadaje się do uzupełnienia...

ESU - nowe stanowisko testowe

.

Odsłony: 704
Czytaj więcej...

Firma ESU w 3 kwartale 2016 rozpocznie sprzedaż nowych stanowisk testowych do dekoderów ESU. Dobrze przemyślany przez ESU produkt...

Makieta parowozowni "Niekłańsk" (14)

.

Odsłony: 930
Czytaj więcej...

Budynek lokomotywowni dla Diesli nabrał już kształtów stanu surowego i powoli przechodzi do wykończeniówki. Typowa dla epoki...

Budowa Ls40 (3)

.

Odsłony: 831
Czytaj więcej...

Ls40 powoli się składa. Czekam na śrubki. Są i stopnie, ale najpierw muszę wymyślić napęd i rozkład elementow w środku.

Warszawa na torach (1)

.

Odsłony: 1053
Czytaj więcej...

Dzięki ofercie "sb Modellbau" Warszawę PKP można uzbroić w napęd, a wtedy poczciwa Garbuska czy jej następczyni ruszy po torach 0-ówki.

Mosty o konstrukcji stalowej (3)

.

Odsłony: 870
Czytaj więcej...

Model krótkiego i urokliwego mostku w konstrukcji stalowej oraz nieco dłuższego mostu z lekko wyniesionymi blachownicami oferuje...

Budowa LS40 (1)

.

Odsłony: 705
Czytaj więcej...

Projekt blach spalinówki LS40. Na razie ędzie jeden prototyp. Pierwsza sztuka poleciała do trawienia blach.

Konwersja BR38 Gebauer'a na Ok1 PKP (1)

.

Odsłony: 961
Czytaj więcej...

Rozpocząłem prace nad przeróbką BR38 na Ok1-359, na początek usuniecie elementów które są zbędne. W dalszej kolejności armatura...

Wielki most nad elektrownią (1)

.

Odsłony: 882
Czytaj więcej...

Powstaje drugie przęsło mostu nad Osobłogą mostu Racławickiego w wykonaniu Mateusza. W tym tygodniu udało się popchnąć budowę do przodu...

Handel węglem (1)

.

Odsłony: 920
Czytaj więcej...

Tomek Stangel oferuje model zabudowy typu handel węglem. Model wykonany oczywiście w technice kartonu laserowego i utrzymany w ...

Konwersja węglarka Es PKP typu 9W (2)

.

Odsłony: 869
Czytaj więcej...

Po kilku miesiącach w końcu wróciłem do przerwanych prac przy tym projekcie. Ostatecznie zlikwidowałem umieszczoną w nieodpowiednim...

Budowa parowozu Ok22-31 (2)

.

Odsłony: 838
Czytaj więcej...

No i kolejna odsłona z postępu prac, model parowozu doczekał się zakończenia stanu surowego. Jeszcze kilka drobiazgów i będę piskował...

Konwersja BR64 na OKl2-6 (3)

.

Odsłony: 927
Czytaj więcej...

Nasz kolega klubowy mateusz dokonał pierwszej w Polsce konwersji BR64 Lenz'a na OKl2-6 PKP. Pozostał jeszcze daszek maszynisty...